Saiyaku wa Boku o Suki Sugiru - Rozdział 1

Tom#1 - Rozdział 1

Rozdział edytowany

Ponieważ pierwsza wersja była mało czytelna (dla niektórych wcale). Dowiedziałam się również, że zdarzały się przypadki kradzieży tłumaczeń (czego wolałabym uniknąć). Postanowiłam udostępniać wam rozdziały tak jak robi to większość grup skanlacyjnych...niestety nie mam zielonego pojęcia JAK ONI TO ROBIĄ! -_-

Zatrzymałam na chwilę dodawanie postów, ale nie kogo bym się nie spytała, nikt nie potrafił mi do tej pory pomóc. Dlatego też do czasu, aż odkryję tę tajemnicę będę wstawiać rozdziały tutaj.

Zmieniłam czcionkę, na czytelniejszą. Mam nadzieję, że ułatwi wam to czytanie.

Apeluję też do was - jeśli jest tam jakaś osóbka, która umiałaby mi pomóc z udostępnianiem rozdziałów to byłabym naprawdę wdzięczna za pomoc!





 






















































Komentarze

  1. Pierwszy rozdział i już coś się dzieję
    Zdjęcia mangi co podzieliłaś mogą być bo dobrze mi się czytało
    Czekam z niecierpliwością na drugi rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Świetnie się zapowiada ♡
    Musiałaś dużo czasu poświęcić na tłumaczenia tej mangi, widać efekty ♡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz