KagaKuro - [R18] Honey so sweet [Tama]

































Komentarze

  1. O moj Boże to jest takoe urocze uwu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia stron jest ZAJEBISTA <3 Kuroko i jego test o malinkach i odp Taigi "Mój błąd" Kocham <3 Zajebioza

    OdpowiedzUsuń
  3. Popłakałam się jak przeczytałam tą notkę autorki o AoKuroKaga czy tylko ja wielbię ten trójkącik??????

    OdpowiedzUsuń
  4. Graficznie zrobione jest ślicznie, choć to dopiero druga manga, którą u ciebie czytam więc nie mam jakiejś super wyrobionej opinii. Co do tłumaczenia, to momentami jakoś średnio mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz ~ Naprawdę doceniam, gdy kto napiszę coś więcej odnoście samej strony graficznej i tłumaczenia. Przyznam się, że to pierwsze doujinshi jakie kiedykolwiek przetłumaczyłam i sama nie jestem z niego zbytnio zadowolona -_- Brakuje mi jednak czasu, żeby podejść do edycji na nowo i trochę to skorygować. W każdym razie, bardzo dziękuję za opinię ~<3

      Usuń

Prześlij komentarz