Witam was serdecznie!!!

Witam was serdecznie!!!

Na tym blogu będę wstawiać swoje tłumaczeni mang o tematyce YAOI!!!
Jeśli źle trafiłaś/eś lepiej opuść tego bloga.

Przeniosłam swoje tłumaczenie z Wattpad'a, ponieważ groziło mi tam usunięcie moich prac, a mimo wszystko poświęciłam im dużo uwagi, czasu oraz wysiłku. Na początku pojawi się już znana części z was manga Saiyaku wa Boku o Suki Sugiru oraz komiksy z anime Kuroko no Basket.

Jestem otwarta na wasze propozycję, więc nie bójcie się informować mnie jeśli chcecie, żebym przetłumaczyła jakąś konkretną mangę. Nic nie obiecuję, ale na pewno to rozważę :)

Z góry uprzedzam, że nie jestem profesjonalistką. Jestem amatorem i nadal się uczę. Jeśli znajdziecie jakieś błędy bardzo proszę, poinformujcie mnie o tym. W końcu ja również jestem człowiekiem :)

Zapraszam was do obserwowania mojego bloga oraz konta Google+, abyście mogli być na bieżąco.



Komentarze